هیات اسکواش مشهد

معرفی اهداف ، برنامه ها و خبرهای هیات اسکواش مشهد

هیات اسکواش مشهد

معرفی اهداف ، برنامه ها و خبرهای هیات اسکواش مشهد

مقاله مجله ی فوربس در مورد ورزش اسکواش

مجله ی فوربس، پس از مطالعه ای جامع و مقایسه ی طیف گسترده ای از اقدامات ورزشی از جمله استقامت قلبی عروقی، قدرت و استقامت عضلانی، انعطاف پذیری و کالری سوزی، اسکواش را سالم ترین ورزش در جهان معرفی کرده است.

از آنجا که اسکواش از مزایای فیزیولوژیکی بالایی در یک زمان نسبتا کوتاه برخوردار است کاملا برای جوانان به ویژه در مدت زمان فشرده ی جامعه ی امروز مناسب است.


اسکواش ورزشی بسیار محبوب و در دسترس است.
این بازی در بیش از ١٧٥ کشور جهان و با حضور حدود ٢٠ میلیون بازیکن برگزار می شود. هر قاره دارای تعداد زیادی بازیکن حرفه ای و تفریحی است که شامل مردان و زنان، پیر و جوان می باشد. 
برای شروع این ورزش تجهیزات و امکانات بسیار کمی لازم است. در دسترس بودن تعدادی کورت ورزشی به نوبه ی خود به توسعه ی همگانی این ورزش کمک میکند.
بازی اسکواش به خوبی سازمان یافته و توانسته در بازی های المپیک گنجانیده شود. هر دو سازمان تیم های مردان و زنان (PSA , WISPA ) تورهای جهانی را برگزار میکنند که در آن بازیکنان نخبه به رقابت می پردازند.
سازمان WSF ( مدیریت مسابقات جهانی ) به طور کامل با دو سازمان دیگر یکپارچه شده و ١٠٠ درصد پشتیبان یکدیگر هستند و توانسته اند این ورزش را در المپیک جای دهند.


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد